Wspomnienia

Piosenki, wspomnienia


Wydaje mi się, że każdy z nas ma taką piosenką, z którą nie potrafi się rozstać. Może jej słuchać i słuchać a ona i tak i tak nigdy się nie znudzi. Są takie piosenki, które wywołują ciarki na naszym ciele, które sprawiają, że serce zaczyna szybciej bić. Są takie, które momentalnie wywołują uśmiech na naszej twarzy, ale i takie, które sprawiają, że wracają i te złe wspomnienia, a po policzkach spływają nam łzy.

Jestem takim typem człowieka, który, gdy jest na prawdę źle, zamiast robić coś, by poprawić sobie humor, potrafi położyć się na łóżku w ciemnym pokoju i włączyć taką piosenkę, która wywołuje mnóstwo wspomnień, co sprawia, że jeszcze bardziej się dołuję.

Są to piosenki które momentalnie wywołują na moim ciele gęsią skórkę i gdy zamykam oczy wszystkie wspomnienia wracają. A teraz zostawiam was z moją mini playlistą :))


I wish nothing but the best for you two
Don't forget me, I beg...


Mogę obiecać ci, że nic nie zmieni się
Każda kolejna noc przyniesie lepszy dzień (...)
Dziś to, co mamy na pewno to siebie, nic więcej


Bo prawdziwy przyjaciel w ogień za Tobą pójdzie Nic nie warte znajomości po czasie tracą wartość. U mnie z ludźmi, jak z rapem - nie ilość, tylko jakość. Zbijam pionę ze strachem, czas lepsze życie zacząć...


Czasem się czuję tak, że aż brak mi słów
Chciałbym zatrzymać czas, gdybym tylko mógł



Ciągle w mojej głowie, tak jak słowa tej piosenki.
Tyle samo ile szczęścia daliśmy sobie też męki...



Bez Ciebie wszystko było dla mnie tak nieważne
Naprawdę kocham Cię, naprawdę
(...)
Ty jesteś tam, ja jestem tu, nie wiem co trzeba zrobić już i
Chciałbym dziś mieć już pod nogami pewny grunt i
Żyć z Tobą, być przy Tobie, mieć coś, wiedzieć już


Znów jestem sam jak palecJuż dzisiaj wiesz wpadłem powiedzieć tylko parę słów, ZNIKAMNa sercu kamień, z ust cisza. I znów się nie znamy, i mijamy wśród pytańMyślisz, że będzie spoko? Wątpię

Kiss me like you wanna be loved
You wanna be loved



Każdy dzień przypomina mi to,
Jesteś pośrodku mej głowy jak echo,
Pogubiliśmy gdzieś kod,
Potem pomyliliśmy peron...


It's been a long dayWithout you my friend

Żyj spokojnie, niech Ci się wiedzie

i nie rozmawiajmy dzisiaj bo nie wiem co mam powiedzieć
zadzwoń do mnie za kilka lat
ja na pewno nie zapomnę jak pozmieniałaś mój świat

 
I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby

It's time to let it go, go out and start again  
But it's not that easy 

These wounds won't seem to heal,
This pain is just too real,
There's just too much that time cannot erase...

Just say you love me, just for today 
And don't give me time 'cause that's not the same


Choćby odeszła od ciebie dziewczynaTo jeszcze nie mogiła, z czasem się zapominaMiłość jak dzwon, po prostu się urywaWytrzyma przyjaźń bo zwyczajnie jest prawdziwa


Wszystko poświęcam myśli,Że byłaś kiedyś blisko,Kiedy czułem Ciebie obok,Wtedy czułem ze mam wszystko.



When you said your last goodbyeI died a little bit insideAnd I lay in tears in bed all nightAlone without you by my side


Znów nie śpię, bo z Tobą piszę, jak nie pisze to też nie śpię,
bo albo o Tobie myślę, albo widzę Ciebie we śnie,
wiem, że się stęskniłaś, ja też się stęskniłem jak Ty,
i dalej chyba tęsknię, kiedy nie gadamy dwa dni.



I wiele innych, na poprawę humoru:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SERAFIN , Blogger