Nowy Początek

PLEASE BE GOOD

Nowy początek

Witam wszystkich w nowym roku! Tak jak każdy mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy od poprzednich. Jeszcze raz krótko podsumuję tamten rok. Zrodziło się we mnie więcej obojętności. Odwróciło się kilku ludzi. (dziękuję wam za to ;) nauczyłam się, że nie warto ufać ludziom). Kilka razy upadłam i nie potrafiłam się podnieść. Więcej niż kilka razy płakałam i nie umiałam przestać. Kogoś znienawidziłam, a kogoś pokochałam. Ktoś dał mi lekcję życia. Uświadomiłam sobie, że nic nie jest na zawsze i że ludzie już do końca świata pozostaną egoistami. I wydaję mi się, że coś straciłam, ale i zyskałam. 

Nowy rok przynosi każdemu z nas czystą książkę, tylko od nas zależy co w niej będzie. Najważniejsze jest by nie spoglądać w przeszłość! Iść śmiało do przodu z uśmiechem na twarzy!

Czy mam jakieś postanowienia? To chyba oczywiste. 

NIE PATRZEĆ W PRZESZŁOŚĆ! Za żadne grzechy nie wracać i nie żyć przeszłością. Nie mówię, żeby od razu odciąć się od tego co było, ani żeby nie wspominać w ogóle. Nie. Ale, nic nie dzieje się dwa razy, nic nie będzie takie samo jak było. Może będzie podobnie, ale nie tak samo. Za nic w świecie. Patrząc w przeszłość nie będziemy potrafili zacząć czegoś od nowa, być może czegoś, co da nam stanowczo dużo więcej szczęścia niż wspomnienia, które na moment wywołają uśmiech, po czym ogromny smutek, bo teraz tak nie jest. To już było, nie ma co do tego wracać. 

NIE CZEKAĆ. W zeszłym roku nauczyłam się, że nie warto czekać. Zrobię coś jutro, później, zaraz. Nie. Nie ma zaraz. Zaraz może kogoś zabraknąć i nie zrobimy tego nigdy! Nie powiemy jak bardzo kogoś kochamy, albo jak bardzo cieszymy się, że jest przy nas. Nie warto czekać, aż się kogoś straci, by zobaczyć jak bardzo był dla nas ważny! Jeśli nam na kimś zależy powinniśmy walczyć. Jeśli kogoś kocham będę mówić to codziennie. Nie czekać na coś co może nigdy nie nadejść, jeśli czegoś chcę, będę o to walczyć. Samo nic się nie zrobi.

NIE PRZEJMOWAĆ SIĘ. Na pewno nie każdą błahostką. Mniej stresu, nie stwarzać niepotrzebnych problemów. 

MYŚLEĆ BARDZIEJ O SOBIE. Całe życie przejmowałam się innymi. Pomagałam innym, a nie potrafiłam pomóc sobie. Próbowałam robić wszystko, by inni byli szczęśliwi, by nie cierpieli. Także postanawiam na rok 2016 najpierw patrzeć na siebie, a potem na innych.

WALCZYĆ. Na pewno o tych, o których warto walczyć. Bo są takie rzeczy o które warto walczyć, do samego końca. Nie poddawać się, gdy nie wyszło coś za pierwszym razem, trudno, jak nie tym to następnym. 

"Temu kto Cię nie szuka, nie zależy na Tobie. Ten kto za Tobą nie tęskni, nie kocha Cię. Przeznaczenie decyduje o tym kto pojawia się w Twoim życiu, ale Ty decydujesz kto w nim zostaje. Prawda boli tylko raz. Kłamstwo za każdym razem kiedy je wspominamy. Są trzy rzeczy, które przemijają i nie wracają nigdy więcej: słowa, czas i szanse. Dlatego, ceń tego kto Cię ceni i nie przywiązuj wagi do tych którzy traktują Cię tylko jako jedną z opcji."


JESZCZE RAZ ŻYCZĘ WSZYSTKIM WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU!!! WALCZCIE O SWOJE! SPEŁNIAJCIE MARZENIA I UŚMIECHAJCIE SIĘ JAK NAJWIĘCEJ !!!

2 komentarze:

Copyright © 2014 SERAFIN , Blogger