Serafin Wita!

SERAFIN WITA! 

Zacznę od początku. Dość nie pewnie.
Jestem Serafin, a w zasadzie to Ola. Skąd Serafin? Otóż uwaga, uwaga! Bardzo trudna zagadka, pytanie za sto punktów!
TO MOJE NAZWISKO! Fascynujące.
Będę pisała tu na prawdę o WSZYSTKIM. Tym co mnie interesuje, czyli Fotografia, którą zajmuję się amatorsko odkąd wzięłam w ręce aparat. 
Przemyślenia i sentencje od czasu do czasu również się tu pojawią, ponieważ pisanie to coś co kocham robić od zawsze. 
Ten blog będzie dosłownie o WSZYSTKIM. Całe moje życie. 
Nie jest to mój pierwszy blog, już setki razy próbowałam czegoś takiego, niestety, nigdy nic nie wychodziło. Jestem typem osoby, która szybko się nudzi. Z czasem po prostu zapominałam tu zaglądać i pisać. Słomiany zapał do wszystkiego. 
Jak to mówią warto próbować! 
Znajomi, przyjaciele i rodzina namawiali mnie, żebym zaczęła robić coś takiego. Po prostu od zawsze lubiłam pisać, ale nigdy aż tak nie odważyłam się tego pokazać ludziom. Zaczynało się to od pamiętników czy pisania blogów do których nikt nie miał dostępów.
Różnego typu profile na TUMBLR itd. ciągnęło mnie zawsze do czegoś takiego.
A więc... Uwaga! Zaczynamy zabawę w bloggera! 
Mam nadzieję, że nie będzie tu nudno i grono odbiorców będzie się z czasem powiększało! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 SERAFIN , Blogger