Pasja czy geny?

PASJA Z WYBORU CZY COŚ CO MAM W GENACH?

Oto jestem!
SERAFIN WITA i zaprasza na swój pierwszy wpis! Na początek trochę rzeczy o mnie i o tym co kocham robić.
Skąd wzięła się moja pasja którą jest fotografia? „Zaraził” mnie tym chyba mój Dziadek i Tata. Oboje są miłośnikami zdjęć. Gdy byłam małym dzieckiem uwielbiałam i robić zdjęcia i pozować bawiąc się przy tym w profesjonalną modelkę.
 Cierpieli na tym chyba wszyscy członkowie mojej rodziny włącznie z psem. Słysząc co chwile UŚMIECH lub HALO ZDJĘCIE ROBIE powoli mieli tego dość.
Jak miałam może z osiem lat układałam parasolki na podłodze (jeszcze wtedy kompletnie nie wiedziałam do czego służą w profesjonalnym studio), ustawiałam lampkę na foteliku aparat w rękę i do dzieła!
Teraz jestem trochę starsza i zdecydowanie lepiej czuje się po drugiej stronie obiektywu. Początkowo myślałam o tym zupełnie inaczej. Robienie zdjęć koleżankom. TYLE
Po czasie namówili mnie na założenie strony na facebooku (KLIK) , gdzie powoli zaczęłam dodawać zdjęcia z „sesji”.  Wszystko zaczęło się rozkręcać. Ludzie, których kompletnie nie znałam pytali czy znajdę dla nich czas, by stworzyć „coś”.
 Niektórzy mówią dlaczego to robisz? Nie jestem może nigdy nie będę profesjonalnym fotografem, ale robię to co kocham i to co sprawia mi przyjemność.  Może nie jest to coś na czym chce zarabiać na życie, ale to moja pasja. Robiąc zdjęcia czuje się fantastycznie! Mogę pokazać jak ja wszystko widzę własnym okiem.

Na koniec trochę zdjęć.


 WIĘCEJ (KLIK) ZADAJ MI PYTANIE (ASK)
Chętnych zapraszam na zdjęcia! Komentujcie!
SIEMANKO SIEMA,
SERAFIN.












2 komentarze:

Copyright © 2014 SERAFIN , Blogger